Dalies

FAKRO darbībā jau 30 gadus

FAKRO vēsture aizsākās 1991. gadā, un drīz tā kļuva par pasaulē visstraujāk augošo uzņēmumu savā nozarē un globāli atzītu zīmolu. Nav šaubu, ka FAKRO panākumu tēvs ir pats izpilddirektors - Ryszard Florek, harizmātisks līderis, kurš nebaidās riskēt. FAKRO komanda ir īsti entuziasti ar novatoriskām idejām, kvalifikāciju un uzticību.

Pirmajos uzņēmuma darbības gados mēs koncentrējāmies uz uzņēmējdarbību vietējā tirgū. Mēs izstrādājām produktus un veicinājām ideju par ērtu dzīvi bēniņu telpās, kuros uzstādīti jumta logi. Mēs arī jau no paša sākuma likām  uzsvaru uz augstu produktu kvalitāti, inovācijām un iepēju ar saviem produktiem būt pēc iespējas tuvāk klientam.

Tas tika panākts, prezentējot savus produktus gadatirgos, regulārās būvniecības izstādēs un būvmateriālu veikalos, kuru tīklu esam ātri paplašinājuši. Šīs darbības rezultātā FAKRO jumta logi kļuva atpazīstami Polijā un pakāpeniski arī ārvalstu klientu vidū. Pirmie kravas automobiļi ar jumta logiem ar FAKRO zīmolu 1994. gadā devās ceļā uz Nīderlandi un Slovākiju. Mūsu logi ļoti ātri ieguva klientu labvēlību visā Eiropā. Mūsdienās FAKRO produktus var atrast vairāk nekā 50 valstīs visā pasaulē.

Galvenie mūsu nozares klienti ir arhitekti, jumiķi, izplatītāji un individuālie investori. Apmācības, kuras mēs jau vairākus gadus organizējam FAKRO partneriem gan uz vietas, gan mūsu galvenajā mītnē, ir lieliska iespēja prezentēt uzņēmumu, dalīties pieredzē un galvenokārt veidot draudzīgas un ilgstošas attiecības.

30 years of FAKRO activity

Kopš darbības sākuma mēs esam atbalstījuši arī sportistus un sporta pasākumus. Sporta sponsorēšana veicina FAKRO zīmola asociāciju ar uzvaras gribu, godīgu konkurenci, dinamiku un veselību. Mēs atbalstām prestižas starptautiskas sacensības, kas atbilst mūsu starptautiskajām eksporta aktivitātēm. Viens no šādu darbību piemēriem ir Polijas futbola izlases sponsorēšana, ko FAKRO dara bez pārtraukuma kopš 2004. gada. 

Vēl viens pieminēšanas vērts notikums ir būvniecības gadatirgi. Tā ir ne tikai vieta, kur prezentēt produktus un inovatīvus risinājumus, bet, pirmkārt, iespēja tikties ar klientiem un biznesa partneriem. Satikšanās ir vislabākais sadarbības veids.

Inovācijas un attīstība ir iezīmējušas FAKRO ceļu jau no paša sākuma. Tā ir panākumu atslēga pasaules tirgū. Konkurence jumta logu nozarē galvenokārt balstās uz novatoriskiem risinājumiem. FAKRO kā viens no pirmajiem uzņēmumiem Polijas būvniecības nozarē 1993. gadā izveidoja savu pētniecības un attīstības departamentu. Šodien vairāk nekā 100 konstruktori strādā pie FAKRO produktu izstrādes. Viņi ir arī vairāk nekā 180 patentu pieteikumu autori. Mēs pastāvīgi uzlabojam klientu dzīves komfortu, kas ir iespējams, pateicoties mūsu produktu kvalitātes un funkcionalitātes paaugstināšanai.

Inovācijas un novatoriski risinājumi produktu, mašīnu un ražošanas tehnoloģiju jomā ir mūsu rīcībā jau no paša darbības sākuma. Pagrieziena punkts tomēr notika 2004. gadā, kad FAKRO tirgū piedāvāja unikālu produktu, proti, preSelect logu ar divām neatkarīgām atvēršanas funkcijām - ar eņģēm vērtnes vidū un augšdaļā, kas nodrošina lietošanas stabilitāti un drošību. Līdz pat šim brīdim tas ir viens no inovatīvākajiem jumta logiem tirgū.

Kopš mūsu uzņēmuma dibināšanas mūsu klientu vajadzības un gaidas, kā arī viņu dzīvesveids ir ļoti mainījies. Lielas stiklotas virsmas, kas tik mūsdienīgas, atbilst ilgtspējīgas un videi draudzīgas būvniecības tendencēm. Mūsu piedāvātie produkti apvieno mūsdienīgu dizainu un risinājumus, kas garantē lielu dienasgaismas daudzumu, drošību un ērtu ekspluatāciju. Mūsdienu arhitektūra prasa arī daudzu koka elementu apvienošanu vienā atb isltošu krāsu un tehnoloģiju sistēmā.

Papildus mūsdienu celtniecībai ir nepieciešams uzlabot to ēku siltumefektivitāti, kas būvētas pēc vecajām tehnoloģijām. Tas ir nepieciešams ekonomisku apsvērumu dēļ, kā arī lai samazinātu CO2 emisijas atmosfērā un līdz minimumam samazinātu visuresošo smogu. Arī šim tirgus segmentam mums jau ir sistēmas risinājumi, kas ļauj vecos logus aizstāt ar jauniem.

Mūsu produkti ir attīstījušies līdz ar mainīgajām klientu vajadzībām. Speciālistu zināšanas un pieredze no dažādām valstīm un kontinentiem ļauj mums nepārtraukti pārsteigt klientus ar jauniem risinājumiem. Labs piemērs ir virsgaismas jumta logi, kurus var izmantot kā terases grīdu vai kā stiklojumu zaļajos jumtos.

FAKRO katru gadu tirgū ievieš jaunus produktus. 2021. gadā mēs koncentrējamies uz smartHome ideju. Tas ir saprātīgas mājas jēdziens, kurā visi elementi, piemēram, vertikālie logi, jumta logi, ārdurvis un garāžas durvis, tiek darbināti attālināti, veidojot ērtu mājas vidi.

FAKRO smartHome pamatā ir Z-Wave tehnoloģija - pilnīga bezvadu radio sakaru sistēma.

Visi FAKRO produkti jau vairākus gadus tiek piedāvāti elektriski darbināmā versijā, veidojot pamatu siltām un energoefektīvām mājām, kas dinamiski reaģē uz lietotāja vajadzībām un neparedzamiem laika apstākļiem.

Jaunums, kas sagatavots 2021. gadam, ir autonomie produkti. Šie izstrādājumi nav pievienoti elektrotīklam, bet tiek darbināti ar baterijām, kuras nepārtraukti uzlādē fotoelementu paneļi. Kopā ar Solar sistēmas ārējām markīzēm tiek piedāvāti arī Solar sistēmas logi un Solar iekšējās aptumšojošās žalūzijas. Katram no šiem elementiem ir savs saules panelis un akumulatoru bloks. Logi var tikt uzstādīti jebkur bēniņos, nemodificējot elektrisko sistēmu. Solar produktus var arī savienot ar smartHome tīklu un darbināt, izmantojot tālvadības pulti vai viedtālruni.

FAKRO kroņa dārgums ir ekskluzīvi koka un alumīnija vertikālie logi ar zīmolu FAKRO Innoview. Plašais FAKRO logu klāsts ir papildināsa ar jumta logu piederumiem, ārējām markīzēm vertikālajiem logiem, garāžas durvīm un bēniņu kāpnēm.

FAKRO produkti aptver visas klientu būvniecības vajadzības.